بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

شب آرزوها

امشب یک شب خاص است.امشب هر چه قدر آرزو کنی ، چشمه آرزوهایت خشک نمی شود، پس آرزو کن.امشب هر چه قدر خدا را صدا کنی ، خسته نمی شوی ،
پس صدایش کن. او منتظر توست.او منتظر آرزوهایت ، خنده هایت ، گریه هایت ،
استغفارهایت ، ندبه هایت ،ابزار عشق و ایمان و اظهار بندگی توست.

امشب یک شب جاودانه است و فردازیباترین روز دنیاست.

خدایا!
کمکم کن تا آرزوهایم شایسته و روا باشند.
کمکم کن بهترین‌ها را آرزو کنم.

من با آرزوهای خویش زنده‌ام.

«لیله الرغائب» یعنی شبی که در آن عطاء و بخشش خداوند فراوان است و بندگان مخلص خداوند با روآوردن به بارگاه قدس ربوبی و خاکساری در برابر عظمت حق شایسته دریافت انعام و عطا و بخشش بی کرانه حق می گردند

آرزو می کنم آدمها ترک کنند عادت ظلم را
آرزو می کنم فاصله ها بمیرند
آرزو می کنم حکایت تنهایی دست ها تمام شود
آرزو می کنم آفتاب وصال طلوع کندو آن یار سفر کرده از فراسوی جاده های انتظار برسد

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

امام سجاد (ع) : سپاس خدای را که اول است و پیش از او اولی نبوده ( مبدا هر موجودی است ) و آخر است و پس از او آخری نباشد ( مرجع همه اشیاء است )
الحمد لله الاول بلا اول کان قبله ، و الاخر بلا اخر یکون بعده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد