بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

آدینه ها



من بی گل رویت شجری بی بر و بالم

دنبال تو آواره ی هرشهر و دیارم

تقصیر شما نیست که تصویر شما نیست

من آینه ای پر شده از گرد و غبارم


خوشا آنان که دردامت اسیرند

به رخسار دل آرایت بمیرند

مکن از بین ما گلچین که گفتند

کریمان خوب و بد با هم پذیرند


هوای شهر بهاری ولی غم انگیز است

بهار اگر شما نباشی شبیه پاییز است

دلم هوای تو کرده چرا نمی آیی ؟ 

ببین که کاسه صبرم ز غصه لبریز است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد