بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

آن سوتر از این غمکده


امام حسین (ع) :
خداوند قائم ما را از پس پرده غیبت بیرون می ‏آورد و آن‏گاه او از ستم‏گران انتقام می ‏گیرد .
.........................................................................
امام حسین(ع):
عقل، جز با پیروى از حق، کامل نمی ‏شود.
..............................................................................
امام على (ع) :
هر روزى که در آن نافرمانى خداوند نشود ، عید است .
........................................................................................
امام مهدى (ع) :
من مایه امان اهل زمینم ؛ چنان که ستارگان مایه امان اهل آسمان‏اند .

مهدی جان(ع):من عطر تو را بهتر از سیب ها و یاس ها می شناسم قول می دهم که از تمام آبشارها زیباتر نامت را زمزمه کنم. کاش بتوانم زودتر از هر چشم دیگری، تو را ببینم! من ابر شده ام تا بر غبار آینه ها و پنجره ها، یک عمر ببارم؛ اما تو هنوز نمی خواهی با ماه بیرون بیایی.
............................................................................
گفتم شبی به مهدی«عج»، اذن نگاه خواهم
گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم

................................................................................

تقصیر من است، اینکه کم می آیی

هر وقت شدم اسیر غم می آیی

این جمعه و جمعه های دیگر حرف است

آدم بشوم سه شنبه هم می آیی


بختت نه سپید است و نصیبت نه سیاهی
محکوم به مرگی چه بخواهی چه نخواهی
کو عشق که ما را برساند به رسیدن
کو تیغ که ما را برهاند ز تباهی
آبی به شهیدان عطشناک ندادیم
مردند لب شط فرات آن همه ماهی
ای کشته ترحّم کن و ای تشنه تبسّم
ای ناله شهادت شو و ای گریه گواهی
سنگم بزن ای دوست، دلم میکده اوست
ما را بشکن آینه ی ماست الهی
آن سوتر از این غمکده دریای وصالی ست
عاشق شو و فارغ شو و سالک شو و راهی
درویشی ما سلطنت ماست، اگرچه!
دنیاست گدایی که رسیده ست به شاهی

نظرات 2 + ارسال نظر
sajedeh جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://WWW.khalegh80.blogfa.com

سلام.زیبا بود.شما با افتخار لینک شدید.منتظر حضور گرمتان هستم.با تشکر

س.م شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ http://sdmo144.blogfa.com

ای منتظر غمگین نباش...
قدری تحمل بیشتر...
گردی به پا شد در افق...
گویی سواری می رسد...
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد