بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

زنگار می زنند

دارند سینه بر درو دیوار می زنند

گنجشکهای خسته تو را جار می زنند

دیریست رنگ و روی درختان پریده است

بی مایگان تبر به سپیدار می زنند

خطی به روی نام اقاقی کشیده و...

حتی به روی پنجره افسار می زنند

حالا شناسنامه ی من درد می کند

می نالم و دوباره به من خار می زنند

می نالم از دل خودم و خارهای پست ...

آنها که زخم و طعنه ی بسیار می زنند

اینگونه است که نفسم درد می کند...

انگار جسم و روح مرا دار می زنند

آقا... بیا که آینه های شکسته دل ....

بی شک بدون روی تو زنگار می زنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد