بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

السلام علیک یا باقر

ای وجودت تمامی قرآن

 ای کلامت فراتر از برهان

ماه از نور تو شده روشن

 رجب از فیض تو شده جوشان

می شوم در حریم تو زائر

 السلام علیک یا باقر

 السلام ای حقیقت دنیا

 پنجمین ماه خانۀ زهرا

آشنای تو می شوم امشب

 من فدای  تو می شوم امشب

 پای خود را به صورتم بگذار

 خاک پای تو می شوم امشب

 دستهایم دوباره خالی است

 پس گدای تو می شوم امشب

 تا دلت را دلم به دست آرد

 بی نوای تو می شوم امشب

می شوم در حریم تو زائر

 السلام علیک یا باقر

نظرات 1 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

من زاده ی زین العابدینم

عالِم به تمام علم و دینم

من نور دو چشم مرتضایم

من نقطه ی نام مصطفایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد