بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.
بانوی بی نشان

بانوی بی نشان

حضرت زهرا(س): هر که بر پدرم ـ رسول خدا ـ و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند.

اربعین حسینی.1393

این روزها وقتی از تلویزیون می بینم که خیلی ها به سمت کربلا میرن اشک تو چشمام جمع میشه و گریه میکنم.امروز هم گریه کردم و گفتم یا امام حسین (ع)کاش منم میتونستم بیام تو حرمت و گریه کنم ولی میدونم هنوز من رو نطلبیدی چون لیاقتش رو ندارم.تا چند وقت پیش فکر می کردم چرا یه جایی که روضه هست یه عده ای سریع اشکشون در میاد.الان جوابش رو فهمیدم چون که این آدم ها یا دلشون خیلی شکسته یا یه مشکل خیلی بزرگی تو زندگیشون دارند که به هر دری که زدند بسته بوده و الان آقا جون دارن برای غربت و مظلومیت شما و اهل بیت شما اشک میریزند به امید اینکه شاید به حرمت اشکشون شما پیش خدا شفاعتشون کنید تا گرفتاریشون حل بشه.آقا جون,یا امام حسین(ع) روم نمیشه که بگم ولی اگر منم پیش شما آبرویی دارم و مصلحت خدا هست شفاعت منم پیش خدا ببرید خیلی محتاج شفاعت شما هستم.به خدا قسم پیش خدا بگید این بنده شما تا حالا امتحانش این قدر سخت نبوده و طاقت طولانی شدن این امتحان رو نداره.به خدا بگین خدا این بنده تو این امتحان مردود شد فقط چشمش به لطف و بخشش شماست.

چشمی که از روایت این روضه ها تر است

"فردا کنار فاطمه با آبرو تر است"

عمری به گریه در پی دلدار بوده ایم

روز جزا پی من و تو چشم دلبر است

اصلا عجیب نیست که او را ندیده ایم

چشمی که دیده روی مهش چشم دیگر است

ما را شکسته سینه و بی سر قبول کن

وقتی که جسم زخمی ارباب بی سر است

اصلا اگر بهشت کنار تو نیستیم

دوزخ برای عاشق مهجور بهتر است

هنگام مرگ اگر برسد داد می زنم...

زیباترین دقایق من آنِ آخر است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد